Freakshow Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Finner nok de ^^ syns det gjør noe helt annet ned utseende på de å få av de takrailsa og senke de Hvordan fikk du us lys foresten? Modul eller kobla pc til? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 er noen små lokk på innersiden av takrails åpne de så finner du de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Finner nok de ^^ syns det gjør noe helt annet ned utseende på de å få av de takrailsa og senke de Hvordan fikk du us lys foresten? Modul eller kobla pc til? Sent from my iPhone using Tapatalk jeg har brukt modul, har vis du vill kjøpe. kan ta det pm hvis du er inntrisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Har 2001 model så trur ikke det funker da Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 us moduler funker på alle biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Gjør nok det, nen vil heller få det koda hvis det er mulig Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet Juli 26, 2014 Share Skrevet Juli 26, 2014 hvordan sota du blinkerne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Jeg brukte sote spray fra Biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Skjer det no nytt med Bilen? Og har du m-fanger bak og? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Hvor kjøpte du M fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2014 Skjer litt ting nå, er på ferie så får ikke oppdatert, men kan si så mye som at felger er kjøpt inn og senke sette er i posten! Nei jeg har ikke m bak fanger! Skulle gjerne hatt det! M fangeren er kjøpt hos troll tuning Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 kjøpt style 95 felger i ferien senkesettet er i posten på vei, så gjenstår en del valsing, og montering! Durochris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Smooooooooooooth! Da skal jeg få tak i valse på mandag sånn at vi kan begynne på skjermene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olchristian Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Smooooooooooooth! Da skal jeg få tak i valse på mandag sånn at vi kan begynne på skjermene yei! har renset hjulbuene for kitt så er klar nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 ser bra ut blir bra med style 95 hjula olchristian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå