Coretrax Skrevet Mai 14, 2014 Skrevet Mai 14, 2014 Hei, merket akkurat at rattet på min E60 07 pre LCI er blitt voldsom hard på rattinga må nesten bruke makt for å svinge, noen her som vet hva årsaken kan være`?? er ved uansett hastighet, kommer dette av at det er Dårlig strøm på Bilen? best å lade den eller bare skifte batteriet?
quandt1960 Skrevet Mai 14, 2014 Skrevet Mai 14, 2014 Ok først sjekk hydraulikknivå. Husk å bruke riktig olje hvis det er for lite, mener det skal være ATF Dextron III kvalitet. Dobbelsjekk det Så, når du har AS har du også Servotronic. Det vil si en elektrisk støtte til en konvesjonell servostyring som gir deg lettere styring ved lavere fart. Denne styres av en elektromotor som igjen styrer planetgiret som gir deg forskjellig styrevinkelforhold (AS). Hele systemet er koblet til PT-Can og Chassis CAN. Active Styring er avhengig av signaler fra DSC for å fungere korrekt. Det vil si du kan praktisk talt sladde og bilen vil styre selv imot for å holde bilen på rett spor. Du har sikkert merket det på glatt vei. Jeg ville sjekke oljen som sagt først, så er det spekulasjon fra min side hva det kan være da systemet er veldig elektronisk. Du bør ta en diagnose for å være ganske sikkert hva det kan være. Kanskje el.motoren har tatt kvelden og eller bare en sikring/rele. Hadde du hatt for lav spenning på batteri hadde du nok merket det på flere moduler da alle har samme forsyning/kilde. Håper du finner ut av det. Testet AS første gangen i 2003 men klarte aldri bli vant til det. Men herre kor lett det er å parkere bilen
Coretrax Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Skrevet Mai 14, 2014 fant ut av det bilen trudde jeg ikke hadde "Ratt" pga at batteriet var avkoblet over lengere tid grunnet prøvemontering av M-Speil quandt1960 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå