janerik171187 Skrevet Mai 16, 2014 Skrevet Mai 16, 2014 har da titta litt på et par el-problemer med turbo'n ene var at vindusviskerne gikk hele tia, men der var feilen relleet, så bytta det men så var det at kupevifta ikke funker, tok da ut vifta siden den har lagd lyder, men den funker fint med strøm rett på har da kommet meg fram til at rele k7 ikke slår inn som det skal, tok da å demonterte sikringsboksen, og + får den rett fra en sikring, så tok da å sjekket minus. den har da minus felles med rele k5, men der er det ikke montert noe (sikkert tilleggsutstyr), noen som vet hva det er som skal gi jord til rele k7 og k5? for øyeblikket er ikke noen motor i bilen, men skal jo ikke ha noe å si det (vifta slutta å funke før motoren ble tatt ut)
janerik171187 Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Skrevet Mai 16, 2014 tok å titta mer på det nå, fant ledningen som minus på rele'ne den går opp i tenningslåsen, men sjekka hva tenningslåsen gjør med den ledningen, og det er ingenting. (ved tenning på da) men om jeg satt ledningen på jord så funker alt, skrur seg av når tenninga går av og. så funker ivaffall nå
janerik171187 Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Skrevet Juni 5, 2014 liten update igjen skulle starte bilen med ny motor, men da funka ikke starteren, fikk ikke strøm. men når jeg tok av den ledningen jeg satt på jord for å få vifta til å funke så startet motoren. og vifta fungerer ennå, så aner ikke hva som egentlig var problemet jeg hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå