etz Skrevet Mai 17, 2014 Skrevet Mai 17, 2014 Startet igår og skulle bytte lyktene til en kompis på sin E46 coupe.. Han har original xenon og ville ha angel eyes da de originale er ødelagt. Så han bestillte disse depo lyktene man får hos GS, men lyktene han har fådd virker og være til halogen, da xenonpæra ikke passer i sokkelen og ingen tilkobling til den originale ballasten. Det som er det rare er at rett over sokkelen står det "D2S 35w / H7 35w/55w" eller noe lignende.. Noen som vet noe? Depo lykta Original lykta
eriksen76 Skrevet Mai 17, 2014 Skrevet Mai 17, 2014 jeg har hatt slike lykter med D2S, men da var sokkel holder byttet og ballast festet med brakett under. De du har der er nok laget for halogen, egentlig bare å returnere (mener da jeg) å få noe som er tilpasset/laget for Xenon. Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk
Ole Sabel Skrevet Mai 18, 2014 Skrevet Mai 18, 2014 apropos lykter,vet noen her hvor jeg får kjøpt disse facelift listene så jeg kan klaske inn en hel lykt istedenfor den to-delte?. jeg vet at deriblant GS har,men jeg finner ikke slike lister..(bilen er en 1999 coupe)
SweetBMW Skrevet Mai 29, 2014 Skrevet Mai 29, 2014 For å bruke disse lyktene med xenon må du bytte til H7 egentlig. Måtte det på min E46.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå