Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. har litt slitte stifter på dynamen så var jeg å kjøpte en ny del men trur jeg klarte å kjøpe feil.

kan noen hjelpe meg med dette ?

post-80559-0-96843200-1400517402_thumb.j

Delen jeg kjøpte

post-80559-0-88652700-1400517404_thumb.j

sånn ser den ut på min nå..

men er det noen som har vært bori dette før ?

Skrevet

Du har kjøpt vag type dynamobørster. Har brukt noen slike. hehe, gidder du ikke bytte de inn igjen kan jo jeg få de;)

Den delen du trenger (som faktisk ser ok ut på bilde) er svinedyr og ikke mulig å få tak i som ebay/biltema alternativ. Koster marginalt å bytte hele dynamoen(jeg endte på det), pluss at da har du vissheten om at dynamoen er ny, for si 2500, istedenfor å kun ha bytta børster for 1500. Mekonomen skulle ha 3300 for de børstene. ville ikke selge meg de. nekta å ta de inn, råda meg til å finne en kurantprisa ny hel dynamo.

Skrevet

okei. jeg har løse stifter også. er det veldig vanskelig å bytte ?

å bilde har jeg stjælt så det er ikke fra min dynamo, mine stifter er nesten borte :)

Skrevet

finnes det noe tråd her inne som forklarer hvordan man bytter børster? har ikke lyst å feile iomed jeg så avhengig av bil :)

Skrevet

Jeh har handlet en del av disse både regulatorer og dynamoer,
God service, rask levering og gode priser.
Oppgir du feks oemnr på regulator og eller dynamo til de så får du raskt svar på mail med pris og lagerbeholdning, ( hvis du ikke gidder å søke deg frem til riktig selv da på deres side)

http://www.lima-shop.de/en/

Så at delene du trenger koster tusenvis av kroner eller svindyrt stemmer ikke

Husk at E39 har MANGE forskjellige dynamoer, så det er viktig å ha riktig delenummer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...