Stokke93 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Da har jeg henta meg en E34!! Så da har jeg vert å henta en rusthaug i skien. Alltid synes at E34 er en av de finere modellene. Har som mange andre leita ofte på finn etter den rette bilen.fant nemlig dette eksemplaret i skien, hos en familiefar som hadde kjøpt bilen av et eldre ektepar. Bilen bærte preg av å ha stått i skyggen over lengre tid. Den har altså ikke stått i noe garasje hos første eier. og den har heller ikke blitt vast for mye i sin tid. tatt rusten i betraktning.Bilen er gått 160 000 km og kan derfor ikke kalles innkjørt helt enda engang km standen var vell det som gjorde bilen aktuell i den standen som den er i. Eneste som preger bilen av alder er rusten den har fått på dørene, begge framskjermene, begge hjulbuer bak & kanalene begge sider bak. Bilen jukser også noe på tomgang. kobla ut luftmassemåleren & Juksinga forsvant. så regner med at den må skiftes. så første trinn på lista må jo bli utskiftning av kanaler begge sider bak foran bakaksel Men her er det noen bilder av gliset som skal blir så god som ny. Tidsforbruken kan diskuteres #TODOLIST- Fjerning av Rust!!!!- V8 Front- Smoked Headlights- 525/532 m50b25Turbo/s50b32 Avhengig av priser på motor & Drivverk (s38b38 blir for dyrt) & eventuell turbo maskin har ikke høyere mål enn 400 hk på bakhjula (optimistisk talt)- Sportsseter - Scorpio Silencer- Felger Begynner med noen bilder Fin bil i grunn, var meget fristet til å forlate stedet uten bilen på grunn av rusta, men likevel ikke begrunn av at bilen var så pen i lakken & meget godt holdt i interiøret. Rust Bilder Nye Kanaler allerede i boks Gleder meg til og begynne med dette prosjektet! Starter med kanaler & Rustfjerning i hjulbuer i helga. Håper folk finner interesse i annonsen mer bilder kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå