Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

du kan jo sjekke rail trykket ditt først da, kan hende at hvis du har oppgradert bensinpumpe ellernoe så gir dysene for mye fuel pga for høy bar

Skrevet

3 måter å justere bensinmengde på; trykk, flow og durasjon(åpningstid).

 

Trykk stilles med en bensintrykksregulator, har du en justerbar en.

 

Flow justeres med dysestørrelse, åpningstid justeres i chippets parametre/på datasprutet.

 

Halvmekanisk sprut? du har dyser i rail som en vanlig motor? da blir trykket justert av btr. er denne original kan den ikke stilles(Selv om noen på vag klemmer sammen sine for å jukse opp trykket litt). 

 

Åssen er blandinga med turbotrykk? drukner den ved pådrag?

 

Har du prøvd originaldynene? tipper den originale btr er koblet til vacum og vil øke trykket proposjonalt med turbotrykket. 300cc er ikke veldig stort..

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...