bmwe21/m30 Skrevet Mai 20, 2014 Skrevet Mai 20, 2014 Hei. Har akkurat startet min m30b28 med turbo og manifoild fra 745i,og 300cc dyser. Problemet er at den drukner skikkelig i bensin. Noen som har tips?
bmwe21/m30 Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Skrevet Mai 20, 2014 Ryker godt av den også pga for mye bensin.går det å justere ned?
bmwe21/m30 Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Skrevet Mai 20, 2014 Er ikke chip/datasprut. Får ikke chippet m30b28 motoren da det er halvmekanisk insprut.
bmwe21/m30 Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Skrevet Mai 21, 2014 Får vel gå til inkjøp av det å prøve(:
stig. Skrevet Mai 21, 2014 Skrevet Mai 21, 2014 du kan jo sjekke rail trykket ditt først da, kan hende at hvis du har oppgradert bensinpumpe ellernoe så gir dysene for mye fuel pga for høy bar
stig. Skrevet Mai 21, 2014 Skrevet Mai 21, 2014 kan jo hende at dysene du har nå flower mye mer nå på samme bar som org dyser da
heltnypåbmw Skrevet Mai 21, 2014 Skrevet Mai 21, 2014 3 måter å justere bensinmengde på; trykk, flow og durasjon(åpningstid). Trykk stilles med en bensintrykksregulator, har du en justerbar en. Flow justeres med dysestørrelse, åpningstid justeres i chippets parametre/på datasprutet. Halvmekanisk sprut? du har dyser i rail som en vanlig motor? da blir trykket justert av btr. er denne original kan den ikke stilles(Selv om noen på vag klemmer sammen sine for å jukse opp trykket litt). Åssen er blandinga med turbotrykk? drukner den ved pådrag? Har du prøvd originaldynene? tipper den originale btr er koblet til vacum og vil øke trykket proposjonalt med turbotrykket. 300cc er ikke veldig stort..
bmwe21/m30 Skrevet August 16, 2014 Forfatter Skrevet August 16, 2014 Trolig løst. Dyse på sylynder 3 var def.står åpen så fylte hele innsug å bunnpanne med bensin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå