Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en bmw 320 e30 ønsker og sette inn en 325 motor og gir og div.har en m50b25 tilpasset e30 er dette lurt og sette inn eller lønner det seg med m20b25?

Skrevet

m50 er jo bra, da! Lønner seg jo alltid med litt mer hk;) Atpåtil har den jo regkjede, som er noe befriende kontra reimintervaller og evt havari på reim;)

Skrevet

Jeg bygde om fra m20-m50 på e34. Måtte ikke bytte bensinpumpe da hvertfall. 

Men, jeg regner med at du blir å knøle en del med å få den til å starte/passe om du ikke tilpasser resten.

På e34 så måtte man koble om i OBD (den runde motor til bil kontakten), da kontaktene var like, men ledningene gikk ikke til sine respektive plasser, var ikke bare farve på farve, vet ikke hva som er tilfelle til e30 da.

 

Vet at det finnes oppskifter på dette ombygget her inne på forumet. 

Skrevet

har en 86mod e30 der er ikke kontakten rund.der man mener at man må kobble om ledningene å div.men sto jo litt om hvordan man jør dette på linken du sente å :)

Skrevet

Du kan og lage en ny topic og spørre rett ut her, det finnes garantert en luring her som kan gi deg nøyaktig koblingskjema:) Lykke til!

Skrevet

har snakket med noen..jeg liker 6erlydn i bmw meget gått.og noen mener du mister mye av den lydn i m50 i forhold til m20 er sikkert noe i det..men er m50b25 er den my sprekere en m20b25 motoren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...