dankro Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Hei og god dag:) Da vill jeg bare lage en liten tråd angående bilen min, som jeg har planer om og fikse opp litt. Dette er da en 2000 modell, e46. Grått sports skinn interiør. Helt ok å bruks bil. Skal ordne opp rusten på bilen. Bytte til m-tech 2 fanger. Ordne angel eyes. Få på felger. Ha på senk. Bytte bremser over hele bilen. Bytte foringen på bærearmene. Bytte bremserør bak. Foliere lister inni bilen. Bytte blink lys. Blir veldig happy for både flått komentarer og negative:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dankro Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Ordnet med angel eyes på bilen å blinklys:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dankro Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Fått gjort litt ut på kveldingen med litt kjefting å banning gikk d til slutt. Få av bærearmen hva noe piss... Ta andre siden i mårra.. Om noen har noen gode tips til å få d av bare spytt ut:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dankro Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Da er fronten på bilen ferdig med nye bremser, foringer, felger er det kommet på bilen, og m-tech2 fanger er prøve monter å klar for lakering. Blir nokk skifting av speil i løpet av helgen:) blir å bytting av bremser og bremse rør bak etter helgen.. helenewold reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenewold Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Blir bra det der! Har noe av same planene til min E46 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dankro Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Her har jeg ike vært en stund. Mye pga bilen har vært avskiltet, fått ordnet hele bilen. Fikk på skilt på fredagen.. Å i dag (søndag) så knakk eksos anlegge i sveisen på første lyd dempern, å et helvetes leven.. men får årdnet i mårra:) (mandag) så da blir d tut å kjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå