Muztang289 Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Hei!Som topic forteller så har jeg et E46 M3 panser stående som bare støver ned, tenkte å selge dette inkl. en lakkering så det blir 100% igjen og selvsagt i nye eier sin fargekode på bil! Vansklig å fastsette noe pris, men har hørt litt rundt i miljøet og har egentlig kommet frem til at panseret alene til 5000,- ikke er en upris, så for å prøve å kvitte meg med dette litt fortere prøver jeg meg med å få solgt panseret nylakkert i ny eiers ønske som også er innbakt i disse 5000,- Ett nytt panser koster akuratt litt over 10.000,- hos GS og kommer ulakkert, så her har man muligheten til å gjøre et lite kupp! Se Finn annonse for bilder:http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48661295 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Ingen dårlig pris det! Men etter min erfaring så liker folk kjøpe panseret for 4 og etterpå betale 3 for lakkering + stresse med å få det på lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Ingen dårlig pris det! Men etter min erfaring så liker folk kjøpe panseret for 4 og etterpå betale 3 for lakkering + stresse med å få det på lakkering. Godt du er enig i det! =) Jeg er lakkerer selv, så det stresset er arbeidsdagen min og det panseret er som en dråpe i havet for meg! kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Buuump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå