M3 Yngve Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Bli nevnt at den er fra S50B30. Men lurer på om den er til B32. Beklager dårlige bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Det der tror jeg er ei veiv til S50B32. Stod også 1403793på min. Er veivtappene 49mm? Hvordan er tilstanden på den? Jeg er muligens på jakt etter en slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 Skal selges ja. Den er meget bra, ei polering av tappene, er den som ny. Ikke noen dype riper eller sår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Hm. Høres interessant ut hvis den er så bra. Da spørs det hvilken pris vi snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 En som har 2 stk 3.2 veiver, å han skal se etter hva det står på de. Er det til 3.2 er den verdt litt som denne ser ut. Hva byr du ev ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå