Bliza Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Hei, vurderer å selge prosjekt bilen min. jeg har alt for mye jern i ilden og alt for lite tid til å gjøre den ferdig, jeg må ikke selge så jeg selger den ikke for dritt og ingenting. bilen har også veldig stor verdi for meg så håper den som eventuelt kjøper den fullfører den å gir den et verdig liv. bilen er originalt en bmw e46 320i. det hele startet med at bilen fikk subframe disaster, til de som ikke vet hva det er så er det at traversfestene sprekker. da kjøpte jeg et forsterkning sett fra turner motorsport, og tok ned hele traversen og sveiset det opp. da fikk jeg blod på tann, jeg kjøpte en 328i motor og girkasse fra en Bilopphøgger fra Østlandet, motoren har gått 176 000. av deler som står på bilen så er det: alle foringene i traversen bak er byttet til Powerflex og gs pre, det ble også sveiset inn forsterkningplater fra turner motorsport for subframe dissaster. den har også justerbare unniballs fra gs.den har sports grenrør og racekatalysator fra Schmiedmann (det kom som et komplett kit, eneste som er igjen orginalt av eksosen er endpipa).den har også lettet svinghjul og M5 clutch fra schmiedemann (Letvægts-svinghjul+M5 OEM kobling komplet kit UUC Motorwerks)også er motor og girfestene byttet ut med fastere GS pref fester.stabstagene fram og bak er byttet ut med turner motorsport swaybar sett.ettersom dette orginalt var et kompressor prosjekt så følger det også med et vortech V2 kit til m52 som skal være komplett.akkurat nå så står står det 320i hjerne i den, men det følger med 328i hjerne med ews osv. det er også nye dempere forran og bak. med m-tech fjærer. det som står igjen på prosjektet er en feil med en abs føler, også mangler den fram og bak fanger. og bytte av hjerne- pluss div småting, og eu godkjenning jeg kan nåes på 97 96 94 71 og holder til i Trondheim. jeg selger denne med HØYT tap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer96 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Har du bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 nå er annonsen oppdatert med bilder og bilen skal bort. ikke nøl med å ta kontakt vis det er noen spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 ingen som er intressert i et billig prosjekt?, kan fort bli en billig banebil vis man ønsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Sannerud Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 selge kompressor kittet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Sannerud Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 og eksosanlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 det følger med bilen. selges ikke separat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Sannerud Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 får si ifra vis du ikke får solgt kommer og hentern for noe rundt 20 vis du brått trenger penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Juli 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2014 får si ifra vis du ikke får solgt kommer og hentern for noe rundt 20 vis du brått trenger penger blir den ikke solgt for rundt 40 så beholder jeg den heller selv, den koster ingenting å ha stående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Sannerud Skrevet Juli 24, 2014 Share Skrevet Juli 24, 2014 30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 30 ? jeg foreslår at du ringer meg vis du er intressert i den, så kan vi sikkert komme fram til en enighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilaf Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 hva står igjenn før den er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilaf Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 kan legge ved at jeg er veldig interessert. har du hatt start på bilen? når du satt i 2.8, bytta du kraftoverføring ? kardang, aksling, stikkaksling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Juli 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2014 kan legge ved at jeg er veldig interessert. har du hatt start på bilen? når du satt i 2.8, bytta du kraftoverføring ? kardang, aksling, stikkaksling? hei, ser helst å bli ringt ved intresse. da det er veldig mye å skrive om den. 97 96 94 71 er mobil nr mitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå