Freakshow Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Ikke noe fan av svart tak på E39, men godt å ha den nylakkert da! ikke? syns det ga en fin kontrast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Ja syns det blei bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 du må få slengt ut flere bilder da! angående AE pærene dine så ville jeg anbefalt deg å kjøpe Mtech LED pærer! de er helt fantastiske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Prøvde noen e60 m5 felger til en kompis i dag å, 20x10 bak å 20x8,5 forran .. Så rimelig mye bedre ut enn vinter felgene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Har tenkt på mtec men koster jo formue eller har du en billigere plass ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 20" felgene så jo faktisk veldig bra ut! haha ja de koster ganske greit! men de er absolutt verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Skikkelig clean bil du har der!! Digger det svarte taket , helt rett i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Takker Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Hei igjen ! Skulle til å montere nye nyrer på bimma i dag som jeg hadde kjøpt på gs .. MEEEEN det gikk jo ikke. Passa jo ikke i det heletatt å var jo prikk lik sånn ebay tull som jeg hadde liggans bare at de fra gs kosta mye mere å var blank svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Hei igjen ! Skulle til å montere nye nyrer på bimma i dag som jeg hadde kjøpt på gs .. MEEEEN det gikk jo ikke. Passa jo ikke i det heletatt å var jo prikk lik sånn ebay tull som jeg hadde liggans bare at de fra gs kosta mye mere å var blank svarte haha gøy dag Passet ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Nei.. Var ikke sjangs å få det på plass så endte med at jeg klarte å knekke en av mothakkene... Å var 1cm klaring på toppen av selve ytterdelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 hadde du lakert t styket i fangeren sort? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Yes har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 må jo være samme farge som bilen! men få se bilde! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Neeeeeeei alt kanke være som alle andre Bimmer fan og Mariuskv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå