Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har en BMW X1 som ved hastigheter over 110 km/t får en kraftig ulyd. Ulyden kommer av vinnen og hvordan den "rammer" bilen - jo kraftigere vinn jo kraftigere ulyd. Bare en liten endring i kjørselsretningen og vips ulyden er borte.

Jeg lurer derfor på om andre X1 eiere har opplevd samme ulyd eller det er en feil på min X1? Her tenker jeg ikke på den vanlige vinnstøy fra dørene og dere kan høre ulyden i medsendte klipp.

Kan ikke la være å tenke at det må være en feil på min da jeg tenker den vil bli slaktet i Tyskland om ulyden også var på autobahn. Uansett er det ganske irreterende å høre på i 2-3 timer på vei til og fra Danmark.

Hilsen

Morten

IMG_0299.MOV

Skrevet

Hei,

Faren min har lik bil. Men har ikke en slik lyd,  Høres nesten ut som om du har skiboks på taket. 

Skrevet

Sjekk at speilhusene dine er hele og fine. Små skader her kan fort skape forstyrrelsene du nevner.

Skrevet

Og sjekk plast dekslene under bilen. Lett å knekke dei, viss du tar nedi vegen. Da kan det bråke godt viss dei henger å flakser.

Skrevet

Takk for alle svar!! Ingenting å se på speilhus eller under bilen.

Har funnet en artikkel på bilekspressen.dk hvor både en X1 og en Mini har samme ulyd. Jeg får dessverre ikke linker til å fungere men prøv å Google "min bmw gør mig sindsyg" ...

Tror bare jeg kjører til forhandleren :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...