Kristiansan'årn Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Som overskrift ønsker jeg 2 komplette e34 fjærbein eller 2 fjærer. Skal brukes framme og bør være svarte da de skal brukes til å få igjennom etterkontroll. Orginalt har bilen mtech understell men orginale passer helt fint Helst kristiansand men om du kan sende eller kjøre et stykke så kan det gå. Pm, her eller 91331871. ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 har du vært på eu og fått mangellapp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Japp, knekt fjær med en halv runde som Pekte mot dekket, fjærna den halve runda.. forhørte meg med en mekaniker og han sa jeg måtte bytte fjæra. Det merkelige er at den er høy som en buss forran, selv om der er orginalt mtech. Har vel bytta til standard dempere ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 kan vel bare montere coilovers da? eller er det sånn at de kan legge på feil på etterkontroll blitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2014 kan vel bare montere coilovers da? eller er det sånn at de kan legge på feil på etterkontroll blitt? Hadde det vært sånn hadde jeg gjort det, monterte røde supersport fjærer og dempere, for 2 år sia eller no da hadde jeg knekt, de sa ikke noe på det da. Men 2 firmaer gjorde dette i kristiansand, å de mista bevilgninga til å godkjenne biler i dunno :[.. har ikke tuv på de heller meb er lik høyde fra cenrer felg til kanfer av skjermen .. ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå