Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke skjønne at noe slikt skulle være kosteffektivt. Du må jo antagelig ha ny veivaksel, råder og lagre. Så i tillegg ser jeg for meg at volumet på topp av sylinder mot tennplugg vil være mindre som gjør forbrenningskammeret mindre og da er du ute og kjøre på måfå uten beregning (høyere kompresjon). Så ser jeg for meg at en burde se litt på oljesprøyting av sylinder om den treffer riktig for riktig kjøling.

 

Gi en lyd om du får det til og om det funker eller ikke

Skrevet

Skal få undersøkt litt nærmere. Og selvfølgelig på kostnad for noe sånt. Ser at vac motorsport selger forskjellige stage av motor kit til den også.

Skrevet

Den motoren der har jeg hatt flere av og det er en fantastisk motor. Det jeg ville gjort er i grunnen bare en heftig resonanspotte evt. uten KAT. med muffler delete. Vil tro det gir deg en 10-15% mer hk. Helt nydelig M3 lyd med motor som er slik den er designet for å være :) Går bra og

Skrevet

Har kompressor på nå, går bra, men vil ha mer :) kompressoren er god for 450hk, så lurer jo på hva som må til får å få 340-370 hk og at det skal holde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...