Fidelio Skrevet Mai 28, 2014 Skrevet Mai 28, 2014 Linker til denne jeg? http://www.bmwfanatics.co.za/showthread.php?tid=12027 Formening om dette?
quandt1960 Skrevet Mai 28, 2014 Skrevet Mai 28, 2014 Kan ikke skjønne at noe slikt skulle være kosteffektivt. Du må jo antagelig ha ny veivaksel, råder og lagre. Så i tillegg ser jeg for meg at volumet på topp av sylinder mot tennplugg vil være mindre som gjør forbrenningskammeret mindre og da er du ute og kjøre på måfå uten beregning (høyere kompresjon). Så ser jeg for meg at en burde se litt på oljesprøyting av sylinder om den treffer riktig for riktig kjøling. Gi en lyd om du får det til og om det funker eller ikke
Fidelio Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Skrevet Mai 29, 2014 Skal få undersøkt litt nærmere. Og selvfølgelig på kostnad for noe sånt. Ser at vac motorsport selger forskjellige stage av motor kit til den også.
quandt1960 Skrevet Mai 29, 2014 Skrevet Mai 29, 2014 Den motoren der har jeg hatt flere av og det er en fantastisk motor. Det jeg ville gjort er i grunnen bare en heftig resonanspotte evt. uten KAT. med muffler delete. Vil tro det gir deg en 10-15% mer hk. Helt nydelig M3 lyd med motor som er slik den er designet for å være Går bra og
Fidelio Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Skrevet Mai 29, 2014 Har kompressor på nå, går bra, men vil ha mer kompressoren er god for 450hk, så lurer jo på hva som må til får å få 340-370 hk og at det skal holde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå