brekkern Skrevet Mai 29, 2014 Skrevet Mai 29, 2014 Har nå byttet clutch,master,slave og slange på min m3 og etter lufting kan jeg kjøre den i 3 mil så begynner clutchen og ta lenger og lenger inne. For den til slutt ikke i gir uten og måtte pumpe. Tips????
SSM Skrevet Juni 6, 2014 Skrevet Juni 6, 2014 Høres ut som lekkasje, men har du fått luftet skikkelig? Ta en slange i fra luftenippelen på bremsekaliperen og inn på luftenippelen på clutch pompa. Åpne begge og pump på bremsen. Luft vil altid stige, så å lufte clutchen nedover er jo en helvetes prosess. Selv bruker jeg en slik stor 50ml sprøyte som man får kjøpt på alle apotek med en slange som passer over luftenippelen.
Kristiansan'årn Skrevet Juni 6, 2014 Skrevet Juni 6, 2014 Eller så kan du skru av lokket til bremseveska og begynne å pumpe med bremsen i 30 min ^^ ★sent from my wifi microwave★
termin Skrevet Juni 8, 2014 Skrevet Juni 8, 2014 Lekasje, eller så har du standardproblemet med at clutchslangen din blir for varm! Selve slangen altså fra pumpe til slave cylinder.
brekkern Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Skrevet Juni 9, 2014 Høres ut som lekkasje, men har du fått luftet skikkelig? Ta en slange i fra luftenippelen på bremsekaliperen og inn på luftenippelen på clutch pompa. Åpne begge og pump på bremsen. Luft vil altid stige, så å lufte clutchen nedover er jo en helvetes prosess. Selv bruker jeg en slik stor 50ml sprøyte som man får kjøpt på alle apotek med en slange som passer over luftenippelen. Smart tips. Takk
brekkern Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Skrevet Juni 9, 2014 Lekasje, eller så har du standardproblemet med at clutchslangen din blir for varm! Selve slangen altså fra pumpe til slave cylinder. Best ny slange nå så venter spent på at denne skal komme
brekkern Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Skrevet Juni 15, 2014 Problem løst. Ny stål slange ob blei noe helt annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå