Gå til innhold

Spake til demontering av interiør

Anbefalte innlegg

Husker ikke hva som er maks. Men et kjapt søk på Google sier at de orginale høytalerene foran er 2.75" (7cm), mens de bak har en maks dybde på 3" (7,6cm) før det stopper i metallet bak, også i følge Google.

Men si 7cm både foran og bak for enkelhetens skyld.

De fleste komponent settene jeg så på Bilradiospesialisten ihvertfall hadde 5-6cm monteringsdybde, noe som er perfekt. :)

Mine Crunch Drive DS-6.2C har faktisk 3" (7,6cm) monteringdybde og de passer foran uten å måtte modifisere selve døra. Hvor mye større du kan ha vet jeg ikke.

Mine JBL GTO527 som jeg bruker bak har en monteringsdybde på 6,1cm.

Så det er ihvertfall dybder jeg kan garantere deg at passer.

Okei, takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva som er maks. Men et kjapt søk på Google sier at de orginale høytalerene foran er 2.75" (7cm), mens de bak har en maks dybde på 3" (7,6cm) før det stopper i metallet bak, også i følge Google.

Men si 7cm både foran og bak for enkelhetens skyld.

De fleste komponent settene jeg så på Bilradiospesialisten ihvertfall hadde 5-6cm monteringsdybde, noe som er perfekt. :)

Mine Crunch Drive DS-6.2C har faktisk 3" (7,6cm) monteringdybde og de passer foran uten å måtte modifisere selve døra. Hvor mye større du kan ha vet jeg ikke.

Mine JBL GTO527 som jeg bruker bak har en monteringsdybde på 6,1cm.

Så det er ihvertfall dybder jeg kan garantere deg at passer.

Er kanskje litt off topic nå men.. Ble det dårlig plass i bagasjerommet ? Har planer om å ha en kasse på 100 liter i min e46 vogn, og tror den blir å dekke det meste  8-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Er ikke sikker på hvor stor min kasse er, for det var en ferdig pakke fra Rockford Fosgate. Rockford Fosgate P2L-112 for å være eksakt.

Men jeg har nå fortsatt plass til en koffert ++ i sedanen. :)

Men nå tenker jeg ikke så mye på sånt egentlig siden jeg så og si aldri har bruk for masse bagasjeplass. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...