Nytern Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Neei er jo beste tråden på forumet! Kan ikke selge denne. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Ai, noe ufortjent føler jeg Takk uansett, tråden var ihvertfall tidvis tragikomisk La om til sommerhjul i dag: Det KAN hende at bilen trenger en polering.. Bilen er forøvrig fullasta med basskasse og en haug verktøy, den er egentlig ikke fullt så sigen som på disse bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 Opp med seg, bilen må bort. Kan selges for 7000,- uten sommerhjul og 1000-metere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Hvor står doningen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Tynset mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 Skårholen har rett Bilen trenger nye jekkfester, selger heller billig enn å høgge'n. Hvis noen vil hjelpe meg med sveising mot kr kan det også være aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Har du denne ennå? Hvis jeg får solgt Berlingoen min, så er jeg interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 7, 2014 Forfatter Share Skrevet September 7, 2014 Ikke i mitt eie lenger dessverre, den savnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 haha, hvor fjern går det ann å bli.. Står jo solgt lenger oppe her. Hahhaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå