Gå til innhold

BMW E46 sigarettenner problemer

Mike Hunt
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg støttet på et lite problem som er veldig irriterende. Sigarettenner under solbrillerommet i min E46 stasjonsvogn virker ikke. Det er kun denne som ikke virker. 12ven bak fungerer som den skal og sikring #47 er ikke ødelagt.

Noen forslag til hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig jording i kontakta på baksiden kanskje eller noe? har du målt med voltmeter nedi kontakta?

Nei, har dessverre ikke et voltmeter tilgjengelig. Men hvis det er dårlig jording i kontaktene. Vil det da hjelpe å bytte hele 12v?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kommer an på hva du mener med hele 12v? btyte hele uttaket? Nei jeg tenkte mer på selve kabelskoen bak at det kunne være dårlig kontakt der. Men et voltmeter og faktisk måle nedi kontakta der er jo et must da før du begynner å rive ut skiten :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kommer an på hva du mener med hele 12v? btyte hele uttaket? Nei jeg tenkte mer på selve kabelskoen bak at det kunne være dårlig kontakt der. Men et voltmeter og faktisk måle nedi kontakta der er jo et must da før du begynner å rive ut skiten :=)

Har utelukket dårlig kontakt da jeg var bak og sjekket alt. Satt det ekstra godt sammen igjen etter at jeg var bak der. Og for å være ærlig så skjønner jeg ikke at det kan være noe galt med selve uttaket, for alt er jo metall og det har jo kontakt overalt. Og selv så tror jeg det er et kabelbrudd et sted bak der, da det er vanskelig for meg å forstå hvordan selve uttaket kan være problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...