Helene Olsen Skrevet Juni 3, 2014 Skrevet Juni 3, 2014 Hei! Lurte på en simpel ting, om jeg MÅ ha orginalt M3 grenrør eller om det passer over fra noen andre modeller? Det er en godkjent ombygd M3 fra 325. Jeg byttet motor, så klarte jeg uheldigvis å få bøyd på den øverste delen som går fra syl 1-3 fra vanos:)
Hzh Skrevet Juni 3, 2014 Skrevet Juni 3, 2014 Går vel fint fra m50 tror jeg, brukt selv s50grenrør på m50 motor vertfall Helene Olsen reagerte på dette 1
SweetBMW Skrevet Juni 3, 2014 Skrevet Juni 3, 2014 Som sagt over så bruker mange grenrør fra S50 rett over på M50, så skulle ikke se noe problem. Er mulig det blir litt sveisejobb etter grenrøret mensånn mot toppen så passer det på. Helene Olsen reagerte på dette 1
Helene Olsen Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Skrevet Juni 4, 2014 Går vel fint fra m50 tror jeg, brukt selv s50grenrør på m50 motor vertfall Takk for svar! Det ordna seg med litt sveising og div
Helene Olsen Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Skrevet Juni 4, 2014 Som sagt over så bruker mange grenrør fra S50 rett over på M50, så skulle ikke se noe problem. Er mulig det blir litt sveisejobb etter grenrøret mensånn mot toppen så passer det på. Takk for svar, ordna seg til slutt med litt sveis
SSM Skrevet Juni 6, 2014 Skrevet Juni 6, 2014 Ville ikke satt på et M50 rør på en S50, det er jo feil vei mtp ytelse. Jeg kjøpte meg Raceland sitt grenrør, som er kopi av Supersprint. Det virker som det er veldig god kvalitetp på. Ingen sprekker eller noe, og det stod nedi traversen min i fjor siden jeg ikke hadde tid til mer tilpassing før jeg skulle på treff. Kostet ca 1500kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå