cossiemk1 Skrevet Juni 3, 2014 Skrevet Juni 3, 2014 (endret) Har kjøpt nye dempere og fjærer bak til min E34 touring (M50B20), men bilen ble veldig bløt og lav bak. Jeg ser på koed sine sider at det skal være øvre og nedre "fjærunderlag" i følge tegningene der, men dette har ikke jeg, og det sto heller ikke på de gamle fjærbena. Så da lurer jeg på om dette er noe alle skal ha, eller ble de lever uten også? Endret Juni 4, 2014 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 3!
cossiemk1 Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Skrevet Juni 4, 2014 Er det ingen som har byttet dempere og fjærer på e34 touring her?? Uten nivåreg...
tonyku Skrevet Juni 4, 2014 Skrevet Juni 4, 2014 Jeg har det på min. Uten nivåreg Sent fra min D5503 via Tapatalk
Kristiansan'årn Skrevet Juni 4, 2014 Skrevet Juni 4, 2014 Du skal ha fjær underlag over og under fjærene. Kansje du har kjøpt feil fjærer og dempere? Nivåregulering dempere er ganske lave, så du må ha fått feil. ★sent from my wifi microwave★
cossiemk1 Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Skrevet Juni 5, 2014 Du skal ha fjær underlag over og under fjærene. Kansje du har kjøpt feil fjærer og dempere? Nivåregulering dempere er ganske lave, så du må ha fått feil. ★sent from my wifi microwave★ Har dobbelsjekket, og det skal være riktig fjærer og dempere jeg har fått. Har til og med kjøpt den forsterkede typen fjærer... Har fått tilsendt et nytt sett med fjærer som skal prøves, men da hadde det vært greit å visst om det SKAL være fjærunderlag oppe og nede. Det står ingen ting om det hos feks mekonomen, og når jeg søker me google, så finner jeg bilder av fjærben, men der ser det ikke ut til at det skal være noe annet en fjærbenslageret i toppen, og ikke noe i bunn...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 5, 2014 Skrevet Juni 5, 2014 Det skal være fjærunderlag oppe og nede, forige eiere har slurvet! Men gi faen i å montere fjær underlag hvis du ikke vil ha det. Fjær underlaget er til for at fjæra skal liggi riktig. ★sent from my wifi microwave★
cossiemk1 Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Skrevet Juni 5, 2014 Det skal være fjærunderlag oppe og nede, forige eiere har slurvet! Men gi faen i å montere fjær underlag hvis du ikke vil ha det. Fjær underlaget er til for at fjæra skal liggi riktig. ★sent from my wifi microwave★ Ok, så det gjør ikke noe særlig for høyden og stivheten? For nå er den laaaav bak, og veldig bløt over fartsdrepere feks... Får satse på at det er noe feil med fjærene da, og montere de nye jeg har fått og krysse fingra
cossiemk1 Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Skrevet Juni 5, 2014 Den blir lavere ja Ja, men bløtheten da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå