Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Har en e36 coupe, som har en funksjon som gjør at vinduet popper ned 2 cm hver gang du åpner døra, så går det opp under pakningen igjen når du har lukket døra. Den sensoren i døra er muligens dårlig, for når jeg lukker døra nå så går ikke vinduet opp, men når jeg manuelt tar fingeren og vrir låsen på døra nedover så går det helt opp. 

Noen forslag?

Skrevet

Bytt microbrytern (den med tre tagger) i dørkanten :)

Må jeg av med dørtrekket da?

Skrevet

Usikker på hvor den sitter...Men mener den sitter i dørkarmen... åpne døra og se i området rundt dørlås / der døren låses i karmen..skal være en bryter du kan trykke på..regner med om du trykker på en av de tre tappene så slår lyset seg av etc... Neste gang du lukker døra og vinduet ikke går opp, trykk døra inn med hendene.. da tror jeg brytern reagerer og den lukker vinduet...

Enkleste easyfiks for å kjøre rundt før du bytter er å montere ett plaster oppå brytern :P Løste det på den måten på min e36 cab :P

wulhubcixvycc56fyx0s.jpg

lnldc9ipnc3npu9hmd62.jpg

Skrevet

Usikker på hvor den sitter...Men mener den sitter i dørkarmen... åpne døra og se i området rundt dørlås / der døren låses i karmen..skal være en bryter du kan trykke på..regner med om du trykker på en av de tre tappene så slår lyset seg av etc... Neste gang du lukker døra og vinduet ikke går opp, trykk døra inn med hendene.. da tror jeg brytern reagerer og den lukker vinduet...

Enkleste easyfiks for å kjøre rundt før du bytter er å montere ett plaster oppå brytern :P Løste det på den måten på min e36 cab :P

Bilde

Bilde

Prøvd å teipe inn bryteren men er ikke det som gjør det. Må være sensoren i døra da

Skrevet

Sitter en micro bryter i låsekassa.disse blir slitt å må byttes ut.er forskjell på høyre og venstre side.venstre side slutter med dele nr hos bmw med 523 mens høyre side slutter med 524.524 står ikke i dele lista hos gsbildeler f.eks.

vet dette da jeg nettopp byttet begge mine idag.

ble som ny.

holder å ta av dørtrekket å ta ut låsekassa får å bytte dem.

håper dette hjelper deg litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...