Gå til innhold

''klunkelyd'' i e90, slitte bremseskiver?

Magnuskw
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått en ganske kraftig klunke lyd bak, klarer ikke helt og høre hvilken side den kommer fra eller om det kommer midt på. Bremseskivene er slitne og rustne, bør byttes. Lyden er helt jevn, går fortere jo fortere jeg kjører. Kan det være at skivene har blitt så slitt at bremseklossene kommer borti noe nytt eller at vinkelen har forandra seg litt? Hadde den nettopp på naf test hvor de bare sa at bremseskivene var slitte. Det rister fra rattet når jeg bremser, dette kan jo ha noe med slitte skiver? Det er en ganske rund lyd, men når jeg bremser blir lyden dypere. Kan det problemet være kun slitte bremseskiver eller kan det være noe oppe i drivverket? Lyden kom helt plutselig, ikke noe kraftig akselerasjon eller fartsdump el, men monterte på ett enderør til eksospotta så den ble blank og fin, men det skal jo ikke ha noe og si?

Beklager rotete innlegg, men jeg er trøtt, sliten og frustrert!  :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vet jeg, problemet er ikke ristingen, men klunkelyden, leverte den på verksted idag, de klarte ikke svare på det med en gang, men nå blir det hvertfall fiksa! spent på hva prisen blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...