Senjafan Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Hei! Har en E39 2003 modell som jeg skal montere meg en 2 din Pioneer AVIC-F60dab i. På denne er det innebygget gps i spilleren å i den durn så følger det med kabel som er ment til å koble seg på speedmeter måler så spilleren vet nøyaktig hastighet bilen farter i. Noen som har noen anelse om hvordan man går fram? Har plukket ut instrument panelet for å se om jeg ble noe klokere, det ble jeg ikke da det kommer en god del kabler fra det. Legger ved ett bilde for å vise kablene som går til den. Er også kabel som skal registrere når bilen blir satt i revers, noen som aner hvordan man går fram på denne? Takker på forhånd for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senjafan Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Da jeg tok ut original spilleren regnet jeg med at det var plug and play, dette er det jo ikke. Men på min e39 sedan 2003 modell så er det jo cd veksler og navigasjon i bagasjerommet. Må man strekke kabler fra bagasjerommet fram til spilleren? Er det noen som har erfaring med dette? Fins det en overgang fra original kablene framme for å koble til ny spilleren? Legger ved bilde av adapteren jeg bestilte hos bilradiospesialisten og kablene som er framme originalt i min bil. Dette viser jo at de ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Sålenge bilen er utstyrt med nav orginalt så må du strekke kabel helt fra kofferten.Du får 5m kabel med rett stikk hos bla bilradiospesialisten.Ring og forklar hva du skal ha så fikser di det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå