gåpning Skrevet Juni 5, 2014 Skrevet Juni 5, 2014 Jeg sliter med at min e30 med m50b25 motor fusker og slukker seg etter bare noen minutter på tomgang. Det er akkuratt som om den går seg sur. noen som vet hva det kan være?
turbina10 Skrevet Juni 5, 2014 Skrevet Juni 5, 2014 Jeg sliter med at min e30 med m50b25 motor fusker og slukker seg etter bare noen minutter på tomgang. Det er akkuratt som om den går seg sur. noen som vet hva det kan være? Ødelagt veivsensor,LMM kanskje
23732 Skrevet Juni 8, 2014 Skrevet Juni 8, 2014 Jeg sliter med at min e30 med m50b25 motor fusker og slukker seg etter bare noen minutter på tomgang. Det er akkuratt som om den går seg sur. noen som vet hva det kan være? Ville sjekket innsugsbelget. Er ikke uvanlig at det sprekker ved uttaket til tomgangsregulator og sprekker generelt sett.
heltnypåbmw Skrevet Juni 8, 2014 Skrevet Juni 8, 2014 Går den veldig lavt? ville det hjulpet å stillt opp tomgangen litt? Ellers er plugger, fordeler rotor og lokk greie steder å begynne på en motor som trøbler. Slanger, som tidligere nevnt, kan også være sprukket, enten de store eller noen av vakumslangene. Tomgangsregulator på denne motoren?
gåpning Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Skrevet Juni 9, 2014 Sjekka tennplugger, lmm og innsugsbelg. alt funket fint der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå