turbina10 Skrevet Juni 6, 2014 Skrevet Juni 6, 2014 Bilen min lugger og går ikke bra føre 3500 omdreininger etter det går den sånn den skal.Har nye plugger ny lambda ny LMM nytt luftfilter ny veivsensor ny kamsensor. Også bruker jeg luftboks fra 320i kan det være derfor ? Hva kan det være ?
Hzh Skrevet Juni 6, 2014 Skrevet Juni 6, 2014 hvordan går den på tomgang ? sjekk plugger/olje rundt pluggene
turbina10 Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Skrevet Juni 6, 2014 hvordan går den på tomgang ? sjekk plugger/olje rundt pluggene Toppen har vært av så alt er rent der og pluggene er nye ikke noe olje der
Hzh Skrevet Juni 6, 2014 Skrevet Juni 6, 2014 Ååja:) falskluft da?? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
turbina10 Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Skrevet Juni 6, 2014 Ååja:) falskluft da?? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Skal sjekke om det er det
Hzh Skrevet Juni 6, 2014 Skrevet Juni 6, 2014 Noe galt med vanos kanskje? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
turbina10 Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Skrevet Juni 6, 2014 Noe galt med vanos kanskje? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Så hvis vanos er ødelagt så lugger bilen ?
glue Skrevet Juni 6, 2014 Skrevet Juni 6, 2014 kan gjøre det, og er ved ca litt høyere rpm at vanos skrues av, kanskje derfor den fungerer bra etter det.
turbina10 Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Skrevet Juni 10, 2014 Den fjusker/lugger bare ved pådrag når den er varm. Den er helt normal når den er kald
warg Skrevet Juni 10, 2014 Skrevet Juni 10, 2014 Har du noen feilkoder? Jeg tenker at det kan være coilene som begynner å bli litt sliten. Da får du sånne randomme feiltenninger.
turbina10 Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Skrevet Juni 10, 2014 Har du noen feilkoder? Mener du i speedometeret eller feilsøking hos bmw ?
warg Skrevet Juni 10, 2014 Skrevet Juni 10, 2014 Tenker med feilsøking av ett diagnoseapparat, noen feilkoder sletter seg selv viss det kommer opp som en CEL mens andre viser seg ikke før man har kjørt diagnose. Ved X-antall feiltenninger har skjedd vil motorlyset blinke og deretter slå seg av når det ikke feiltenner. Men er typisk feil på coilen når du presser motoren også klarer den ikke å levere strøm rask nok til tennpluggene og spesielt når de er varm. Du kan jo se om tennpluggene har blitt sotet siden du sa du nettopp har byttet de.
turbina10 Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Skrevet Juni 14, 2014 Noen som vet hvor jeg får tak i feilsøking utstyr til min e36 ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå