Nyheim Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Heisann! Har fått en fæl dunkelyd fra bakstellet når jeg tar av med bilen. Det må treffe karrosseriet for jeg kan kjenne vibreringa av dunkinga i setet. Har sjekka under og finner ingenting unormalt :S Klarte ikke å se sprekker på festene til diffen, og klarte heller ikke å kjenne noe slakk i den. Men sjekka jo ikke supergrundig såklart. Men eneste forklaringa mi til dunkelyden er at festene til diffen slår opp mot gulvet når den får moment på akslingene. Vet noen om det kan være noe annet som lager lignende lyder, eller eventuellt hvordan jeg skal gå fram for å bekrefte subframe disaster?Takk for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Dårlige foringer i traversen kanskje? Jekk opp bilen bake så høgt som mulig og få bakhjulene i lufta. Sett noen steiner foran forhjulene så bilen ikke fær fremover evt bakover. Så får du em kompis til å ta brekket på maks og clutche litt i 1. giret uten at den kveles. Så ser du under bakstellet etter slakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Evt det kan være opphengslageret på mellomakslingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå