Harlex Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Er det er vanlig problem at viskemotoren bak ryker? Elendige greier synes no jeg... 2006 mod kjørt i underkant av 100 000 km... Hvor får man tak en en slik billigst mulig og er byttet en smal sak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Sikker på at motoren har røket? På min E61 virket ikke viskeren bak, men da var det overføringen som var gåen. Motoren var helt OK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harlex Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Den funker hvis jeg hjelper den... Men ellers stopper den midt på vinduet eller ikke beveger seg i det hele tatt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 E91 kan og åpne bakruta? Prøv å åpne denne og se om mekanismen (hjulet) går rundt uten problem når du kjører bakvisker. Og sjekk om det er tungt å dra viskeren for hånd. Hvis dette stemmer tipper jeg du må bytte gjennomføringen, posisjon 10 her: http://www.koed.no/Catalog/Car/BMW/E91/Tou/318i%20N46N/ECE/L/All/All/61/45/1;61_2015/ Merk, her går jeg utifra at E91 er bygd på samme måte som E61 noe jeg antar men ikke er sikker på... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Ellers er byttet en smal sak ja. Og deler er som regel billigst på koed som lenket til over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå