raynik Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Ønsker å kjøpe venstre fjærbein til BMW E34. må være i bra stand, og gjenger til demper må være intakte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Eg har fra 520 94 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Har du begge? tilstand og pris hadde du tenkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Ønsker å kjøpe venstre fjærbein til BMW E34. må være i bra stand, og gjenger til demper må være intakte. hakke peiling hvor du bor, men jeg holder til ved jessheim å jeg har også noe liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Holder til I nordland , så må sendes.. rene fjærbein uten skiver osv veier ikke allverden, under 25 kg for begge vil jeg tro.. ca 250 i frakt vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Har begge ja. Standen er eg usikker på, har ikkje sett på de. Er fortsatt montert på forstillingen. er senkefjører montert. Ka byr du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 oki.. må være 100% sikker på tilstanden. er kun interisert i rene fjærbein, da jeg har nye dempere og fjærer. Har desverre dårlige gjenger på den ene min, får ikke strammet demperen skikkelig. usikker på hva folk betaler for slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 Har fått tak i fjærbein nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå