MariusR Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Hei, noen som har peiling på hvor rele til vinduviskermotoren er i en e36 coupe? Sluttet plutselig å virke da jeg var på EU kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 tror det sitter bak hanskerommet en plass ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 skjekket sikring forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusR Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 ja har sjekket sikkring skal sjekke der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusR Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 tror det sitter bak hanskerommet en plass ^^ Fant releet. på en 1992 modell som jeg har ligger releet under gulvmatta/fothviler helt fremst til ventsre i bilen. Bytta det ut med et relemodul fra en 1994 mod. ulikt delenummer men alt fungerte perfekt, bortsett fra at jeg fikk en intervallfunksjon til : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå