FubizZ Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Jeg kjøpte meg en Bmw e46 320D stasjonsvogn med motorfeil som jeg tenkte å fikse litt på jeg valgte å lage meg en tråd her så jeg kanskje kunne få litt hjelp ang. motorproblemer og div. Tidligere eier fortalte til meg følgende: bilen hadde turbohavari, jeg byttet turboen startet bilen, bilen gikk opp til 6000rpm da slo jeg av tenningen og prøvde å starte på nytt, startet ikke. har ikke prøvd å få liv i bilen på et år. kunne ikke høre noen ulyder. Jeg har da følgende planer for bilen: M3 frontfanger (ikke m-tech2) ( ) Nye baklys eller sot ( ) Straussentech leppe ( ) Coilovers ( ) Montere Nexus 7 i dashbord ( ) Ny eksos ( ) EVO panser ( ) Sot på rutene ( ) Nye Speil ( ) Nye felger ( ) Ny sterio ( ) Shortshift ( ) Angel eyes ( ) Us Parklys ( ) Kommer sikkert på mere ettervert:) men allerførst skal motoren opp ¨å gå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FubizZ Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2014 Slik ser bilen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FubizZ Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2014 Noen som kan anbefale noe skinnfornyer eller lignende? Rattet er også begynt å bli litt slitt fungerer det med skinnfornyer på det også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Swissvax har mye bra skinnpleie. Du kan evt. lese om skinnfarging og mer for å få det helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FubizZ Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2014 Prøvde å se på swisswax si sia, dem hadde mye for å rense og vaske sætan men jeg trur jeg må ha noe med farge i for å farge sprekkene elns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Blir bra det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FubizZ Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Ser ut til at det blir ny motor til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Henning Bjørge Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FubizZ Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 Har fådt tatt ut motor i helgen ny motor inn neste helg vist alt går etter planen. Var litt koks i EGR ventilen enda har jeg plukket ut endel... God plass når radiator og vifte var borte Sjef med elefantjekk Ute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Gratulerer med bil, følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå