termin Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Hei!I sommer har jeg store planer om å bygge om en E46 til et eller annet gøy. Mine planer er vell helst 320->330 da dette gir enkelhet når det kommer til godkjenning mtp. vekt. Det er vell nesten 100kg i forskjell faktisk på 318 og 330. Jeg ser vell for meg at det meste er plug and play bortsett fra litt kludring med EWS, og eventuellt ha flere nøkler til bilen (med mindre jeg bare fjerner EWS). For alt er vell bolt on slik som på f.eks. E36 når det kommer til motor og understell? Ellers har jeg sett på både ombygging til bensin og diesel, noen som har innspill her på hvordan ombygging fra 320d til 330d er? Går egentlig ut i fra at det stort sett er plug and play som på bensin, men greit og få noen tanker fra andre og som gjerne har erfaring med E46. Tenker å hente fra England siden de kan virke til å ligge litt lavere i pris enn f.eks. Tyskland uten at jeg helt vet hvorfor. Om du har noen kommentarer/råd til E46 ombygging så må du bare komme med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 vil si at det er fordel og kjøpe donor bil fra enten tyskland eller sverige for da får du rattet på riktig side og alle deler er plug n playpå høyre ratta biler så en noen av delene omvent og ikke brukenes på ventre ratta bilerså egentlig bare tungvinter ikke så å spare på og kjøpe høyre ratta kontra venstre ratta og kjøper du ventre ratta bilså er det bare å flytte over alle delene det blir som karroseri bytte da vil du skjeldent få noe tull i det heletatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2014 Er det ikke bare tannstanga som er forskjellig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 mulig det bare er det om du går fra 6er til 6erveit om man skal gå fra 6er til 8er så må man bytte over stort sett altmen det er vel ikke v8 å få til e46 tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå