EndreM Skrevet Juni 9, 2014 Skrevet Juni 9, 2014 Corvetten er til salgs! Uvisst hvilken årsmodell det er. Hjemmelaget bakstilling. Den har stått i 18 år, men jeg har kjørt litt med den nylig, og etter en gjennomgang av bremser, ny klutsjvaier, samt flushe bensintanken, så er den mer eller mindre good to go. 2500kr/bud Hentes i Bergen
håkon_w Skrevet Juli 21, 2014 Skrevet Juli 21, 2014 Du vet ikke om noe rimelig transport mot østlandet? Det er 3 girs på venstre hånd?
EndreM Skrevet Juli 25, 2014 Forfatter Skrevet Juli 25, 2014 Har ingen muligheter for transport, nei. Du kan jo bruke easybring...? 3-girs på venstre hånd ja
håkon_w Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Det er du som henta den fra Nøtterøy i mars? Jeg forsøkte nemli å legge inn oppdraget, og da kom denne opp som forslag . Hadde det vært fotgir hadde det vært mer interessant, eller om den var på Nøtterøy fremdeles..
EndreM Skrevet Juli 26, 2014 Forfatter Skrevet Juli 26, 2014 Det stemmer Var egentlig på jakt etter felger til E39'en jeg hadde, men denne poppet opp, og da kunne jeg ikke si nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå