stig. Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 da dro "icemanM5" avgårde med denne børsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 og kun seriøse henvedelser, jeg er ikke interisert i og bytte den i en m10 motor med kvasskam. å det er rust litt her og der, og bakfanger har fått seg en liten trøkk (som vist på bildet) men bilen er kjørbar men lekker litt bensin ved et rør bak for mere bilder bare spør på pm, s¨å skal jeg få ordna noe, hvis man vil se litt nøyere ang rust osv bilen befinner seg ved gardemoen/jessheim området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 oppsann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 førerdør som er bra for rust har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 dørene som sitter på bilen er vel veldig bra med tanke på rust mener jeg, men vil nok prøve og se om jeg får bytta bort evnt solgt bilen komplett før jeg slakter den, er så alt for mye bil igjen til og slakte den. Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Ok. Si ifra om du selger førerdøra da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ens90 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Hei, selger du evnt hele bilen? har enn 528i sjøl mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2014 yepp,du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Ble denne solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 er her enda, et par som har vert seriøst interisert, men står nå her enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2014 da er denne solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå