warg Skrevet Juni 10, 2014 Skrevet Juni 10, 2014 Hei Satt og leste litt på BMW sine prosedyrer for rengjøring av innsuget på nyere motorer. Da finnes det ett eget spesialverktøy BMW bruker for rengjøring. For meg virker det som de bruker en sandblåser bare med valnøttskall i stedet, også en støvsuger som fjerner det brukte skallet. Noen som har vert borti dette før? Hva har dere gjort for å rengjøre? Bare levert den inn til ett BMW verksted? Så vidt jeg har forstått er dette minuset med direkte innsprøyting inn i stempelet kontra i toppen som de tradisjonelle motorer har, da det bygger seg opp en del karbon rundt ventilene og i porten som resulterer i tap av effekt. Så dette er mer en performance/bensinøkonomi/utslipp ting.
warg Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Skrevet Juni 10, 2014 Kan jo legge ved en video så folk kan se hva jeg maser om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå