Akasha85 Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Hei, Sliter litt med nøkler til min 320i 2006 mod, stasjonsvogn. De funker ikke alltid når man skal låse og åpne bilen. Har prøvd begge nøklene, og begge fungerer hip som hap. Noen ganger hele dagen, andre ganger funker de ikke i flere dager. Trodde først det var batteriet i dem. Men da skulle de vel fungert helt topp etter en lang kjøretur? Siden de lades ved kjøring(eller?). Snakket med verkstedet og de sa at mottakeren sitter i taket. Noen som vet hvor i taket? Tenkte å kikke litt og se om jeg fant en dårlig kontakt av noe slag. Eller har noen tips eller opplevd noe lignende? Setter pris på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Det er 2 forskjellige nøkler på disse E90, du har en som du kan bytte batteri på også har du en som lades når nøkkel står i tenning. Det er riktig at nøkkelen har flere kanaler den kan bruke for å åpne bilen, dette kan sjekkes ved å bruke ett diagnoseapparat. Viss du åpner instruksjonsboken din vil du kunne se hvordan man bytter batteri viss du har den nøkkelen som det er mulig å bytte. Det er ihvertfall mulig å kjøpe ny nøkkel koster ca 2500 kr for sender og en fysisk nøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akasha85 Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Det er 2 forskjellige nøkler på disse E90, du har en som du kan bytte batteri på også har du en som lades når nøkkel står i tenning. Det er riktig at nøkkelen har flere kanaler den kan bruke for å åpne bilen, dette kan sjekkes ved å bruke ett diagnoseapparat. Viss du åpner instruksjonsboken din vil du kunne se hvordan man bytter batteri viss du har den nøkkelen som det er mulig å bytte. Det er ihvertfall mulig å kjøpe ny nøkkel koster ca 2500 kr for sender og en fysisk nøkkel. Aha. Ok! Da sjekker jeg instruksjonsboken etterpå! Om det er batterinøkler er det jo en enkel sak. Men har en stygg følelse at jeg må ut med 2500.... Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå