Gå til innhold

varrstoen es6 på E34 M5

Hopen
 Share

Anbefalte innlegg

Du er klar over at det ikke er gratis frakt til Norge, sant?

De tar 9800 med frakt, og så kommer det mva på totaltsummen (+25%= ca 12300) :P

Angående strekk, så kan du gå inn på tirestretch.com og se hva du liker.

Jepp, har snakket med de så er klar over det :)

Lurer egentlig på om det er mulig å få disse påå bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det greit :) Har fått et par henvendelser av folk som trodde det var gratis frakt, skjønner du.

Angående 11" bak, så er jeg litt skeptisk. Man kan jo selvfølgelig få alt til å passe, men det krever mods av forskjellig grad.

Jeg har ikke så mye å referere til, men vet f.eks. om en E34 på stanceworks som kjører med 19x11 bak. Er usikker på dekkdim, men han har en del strekk. I tillegg har han ET23, så har ørlite mer å gå på enn deg. Han måtte hvert fall valse for å kunne kjøre med litt senk. Evt. kødde med camber-vinkelen.

Varrstoen har begynt med 18" nå i vår/sommer, men de har ikke BMW sin boltsirkel enda. Synd de har så lavt innpress, siden boltsirkeladapterne pleier å være minst 20mm spacing på. Da passer det jo hvert fall ikke. Men du kan jo kanskje ta kontakt med varrstoen direkte og spørre om det vil komme 18" til BMW i nærmeste fremtid. (ikke at de passer bedre, men siden det var det du ville ha) Det går an å kjøpe felger direkte fra varrstoen, via e-mail. De bruker gjerne 2-4 dager på å svare mail.

Personlig kjører jeg med 4 framfelger, så det er jo også et alternativ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...