Steinsviken Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 hei,vet ikke om dette er helt rett plassen og legge ut og spør om dette.men kjøpte meg en E36 i fjor vinter og fikk med noen bbs 15" som forgje eiger sa var ekte, men jeg er litt usikker på det.så da tenkte eg å smelle ut et bilde og 2 utpå her, så kunne kanskje noen her gi meg et svar på om de er ekte eller ikke.Hva evt eg kan få for de om eg vil selge mvhHåvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 bump!ingen som har noe innspill eller idear om det er kopi eller ekte felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcoupe Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Er nok ekte felger, hvor BBS produserte disse for BMW. Er verdt rundt en tusenlapp om alle 4 felger er ok og at alle lokkene er med. BMW E30 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 okei, takk for svar! alt er helt og komplett, uten sår og alt forgje eiger, trodde de var felger som kom ut orginalt til e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå