AndersPus Skrevet Juni 15, 2014 Skrevet Juni 15, 2014 De elektriske vinduene (Har kun foran) sluttet plutselig å fungere da jeg lukket begge vinduene samtidig, å nå er det ingen liv! Irriterende å ikke få lukka de når begge står halvveis oppe Alle sikringer er inntakte, takluke & sentrallås funker fint. Tips til hva som eventuelt bør sjekkes? Sent from my iPhone using Tapatalk
KrHeLl Skrevet Juni 15, 2014 Skrevet Juni 15, 2014 Hva er årsmodellen? før eller etter 94?Har du prøvd å koble fra batteriet i noen min.?
AndersPus Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Skrevet Juni 16, 2014 Hva er årsmodellen? før eller etter 94? Har du prøvd å koble fra batteriet i noen min.? Det er en 91 modell! Har prøvd å koble fra en liten stund men for prøve igjen!
AndersPus Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Skrevet Juni 17, 2014 Leste litt å fant ut av at relèet til de elektriske vinduene er 14, men har ingen på den rekka (12, 13 og 14) Kan vel være begge motorene som har tatt kvelden!
Brian Skrevet Juni 19, 2014 Skrevet Juni 19, 2014 Napp ut bryteren og mål om det kommer spenning fram til bryteren også. Hvis ikke så får du plukke av et dørpanel og sjekke jord og +12v på motorene, evt kjøre 12v inn på motoren for og sjekke den, eller få kjørt opp vinduet inntil videre.
AndersPus Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Skrevet Juni 20, 2014 Napp ut bryteren og mål om det kommer spenning fram til bryteren også. Hvis ikke så får du plukke av et dørpanel og sjekke jord og +12v på motorene, evt kjøre 12v inn på motoren for og sjekke den, eller få kjørt opp vinduet inntil videre.Hjertelig takk for svar, ut å måle med en gang
MariusR Skrevet Juni 20, 2014 Skrevet Juni 20, 2014 Mener at releet sitter under rattet inne i bilen (comfortrele?) Hvis du ikke har funnet feilen. Vertfall slik på min coupè. Oransje farge.
AndersPus Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Skrevet Juli 9, 2014 Mener at releet sitter under rattet inne i bilen (comfortrele?) Hvis du ikke har funnet feilen. Vertfall slik på min coupè. Oransje farge.Kom ikke strøm fram til bryter, sikring er ok.Fikk høre det kunne være comfortreléet, greit du forklarte hvor d ligger også Pris på slikt nytt vet du det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå