Skårholen Skrevet Juni 15, 2014 Skrevet Juni 15, 2014 Hallo har fått et lite problem, skulle ha ut en skrue men den er jo nærmest laget av smør og sitter altfor godt. Prøvde så med en grisepikk i fra clas ohlson den røyk tvers av selvfølgelig.. Så da har jeg jo egentlig ikke kommet noe lenger, så nå er spørsmålet hvordan skal jeg nå få ut dritten? Er det noe bor som tåler enda mer en grispikken?
heltnypåbmw Skrevet Juni 15, 2014 Skrevet Juni 15, 2014 pro grabit? både bor og grisepikk lignende konsept i kit. så en reklame for en stund sia på nett der den så bra ut, men jeg husker ikke hvor den var. Fikk ivertfall riktig vinkel på borehullet i forhold til grisepikken, og det skulle visst være bedre. ellers er jo ett kjerringtriks å bruke en tykk gummistrikk imellom bits og bolthode. skulle alt annet feile har du vel alltids alternativene sveise på noe du fårr tak i for å vri den ut eller bare bruke større og større bor til du har borra vekk hodet på skruen/bolten, løsne delen den holder å bruke fingre eller tang på den biten som da står igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå