LarsGøran Skrevet Juni 16, 2014 Skrevet Juni 16, 2014 Hei! Jeg har en 2002 E46 325 cab som jeg vil ha litt mere lyd i. Kan ikke noe spesielt om eksos så da spør jeg dere Holder det med å bytte bakpotte eller må jeg bytte mer? Har lyst på litt brumming og tøffere lyd ved gasspådrag. Vil ikke ha noe voldsomme greier da bilen også blir brukt av min kjære kone når sola skinner, selvom det hadde vært moro å sett ansiktsuttrykket hennes hvis jeg hadde satt på skikkelig hylekesos uten å si noe Ha en flott dag i sola og takk for innspill Hilsen LarsGøran
Fidelio Skrevet Juni 16, 2014 Skrevet Juni 16, 2014 Bytter du bak så blir det ikke så voldsomt. Tar du fra kat. Så blir det mer lyd på hele registret LarsGøran reagerte på dette 1
Julia Skrevet Juni 16, 2014 Skrevet Juni 16, 2014 Har du lyst på onklig brom lyd så ville jeg nok anbefalt og bytte hele... Har byttet ut på min gamle 323ci. kjøpte schmiedmann sin sport anlegg, kosta nok litt menger, men skal man ha noe bra så må man betale men bytta ut hvertfall til grenrør, to katalysatorer , sound rør(mellomrør) og sport bakpotte. Så røra gikk hele strake veien bak, og lyden var helt perfect LarsGøran reagerte på dette 1
LarsGøran Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Skrevet Juni 17, 2014 Tusen takk for svar Har lyst til å prøve med på bakpotte og sound rohr i første omgang, så får jeg heller legge opp mere kroner hvis det ikke blir bra nok
Julia Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Får si ifra om du trenger noen av delene til eksosen har mitt til salgs nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå