Lasse_E34 Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Ute etter å oppgradere de orginale jeg har på min 320D. De som sitter på har oransje blinklys, og innerlyktene på koffertlokket har begynt å bli matte. Så, ergo, et sett med inner- og ytterlykter. Ønsker meg noe med hvite blinklys, lett sotet, og helst med de små ryggelysene. Har sett på GS og Schmiedmann og har funnet noen alternativer, men vil helst ikke ha de med LED, fordi jeg syns de ser litt harry ut... Noen som vet om steder/nettsider som har ytterligere utvalg enn GS og Schmiedmann? Pris er også en greie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capoldriahn Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Vet du har sett på GS, men vil allikevel anbefale de sotede lyktene hos dem som ikke er LED selv om de ikke har lite ryggelys. Har de selv og syns de er veldig fine min E46 sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_E34 Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 De er lenger opp på vurderingslista! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 På Ebay finner du veldig mye forskjellig ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå