ervik Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Hei! Har vert så uheldig og fått ødelagte jekkfester (rust) på min e39, det jeg lurer på er om noen har en god ide for hvor jeg kan feste jekk/buk uten om jekkfestene?? Har sett litt rundt på nett, men ikke blitt helt klok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Du kan løfte på travers under bilen både forran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Takker for svar, da satser jeg på det. Kan jeg da heve hele bilen på traversene? altså på fire bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 jeg jekket min på diffen bak og på traversen under motor fremme. bukkene plasseres ute med indre bærearm fester forran og på travers foringene bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 jeg jekket min på diffen bak og på traversen under motor fremme. bukkene plasseres ute med indre bærearm fester forran og på travers foringene bak jeg jekket min på diffen bak og på traversen under motor fremme. bukkene plasseres ute med indre bærearm fester forran og på travers foringene bak Konge, takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 mange punkter, jeg bruker en plass på traversen foran, og diffen, eller bære"broene" bak ervik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå