ervik Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Hei! Har vert så uheldig og fått ødelagte jekkfester (rust) på min e39, det jeg lurer på er om noen har en god ide for hvor jeg kan feste jekk/buk uten om jekkfestene?? Har sett litt rundt på nett, men ikke blitt helt klok.
Odd-M Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Du kan løfte på travers under bilen både forran og bak.
ervik Posted June 20, 2014 Author Posted June 20, 2014 Takker for svar, da satser jeg på det. Kan jeg da heve hele bilen på traversene? altså på fire bukker
D.Toft Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 jeg jekket min på diffen bak og på traversen under motor fremme. bukkene plasseres ute med indre bærearm fester forran og på travers foringene bak
ervik Posted June 20, 2014 Author Posted June 20, 2014 jeg jekket min på diffen bak og på traversen under motor fremme. bukkene plasseres ute med indre bærearm fester forran og på travers foringene bak jeg jekket min på diffen bak og på traversen under motor fremme. bukkene plasseres ute med indre bærearm fester forran og på travers foringene bak Konge, takker og bukker
adne95 Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 mange punkter, jeg bruker en plass på traversen foran, og diffen, eller bære"broene" bak ervik 1
Recommended Posts