Anderspr0 Skrevet Juni 20, 2014 Skrevet Juni 20, 2014 Hei! Finnes det ett relé med 5 punkter? Altså, strøm, jord, 2 separate "trigger", strøm ut. Er med tanke på Angel Eyes, fade effekt når interiørlyset lyser. Den jeg nå har 87 og 87a. Har strøm inn på 87 (fra plusspolen) da vil 87a ikke være noe til hjelp, da det alltid står strøm på 87 likevell. Det å koble interiørlyset sammen med trigger fra ECU, slår jo på alt av lys når interiørlyset kobles inn. Help, ønsker fade effekt
Anderspr0 Skrevet Juni 21, 2014 Forfatter Skrevet Juni 21, 2014 http://www.rattlebars.com/mtz/basicrelay.jpg Det der er jo det samme som jeg har. Men hvis jeg kobler interiøretlyset på 87A, vil strømmen gå igjennom og til 87, men ikke til "trigger"?
Anderspr0 Skrevet Juni 21, 2014 Forfatter Skrevet Juni 21, 2014 Tror jeg fant en løsning. Men hvordan får jeg Angeleyes + us style (blinklys som park)?
D.Toft Skrevet Juni 22, 2014 Skrevet Juni 22, 2014 jeg har AE på 5 pol relee. men, der har jeg styre strøm inn på 87 og 87a, + fra batteriet inn på en annen av kontaktene, men husker ikke hva
Anderspr0 Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Skrevet Juni 22, 2014 jeg har AE på 5 pol relee. men, der har jeg styre strøm inn på 87 og 87a, + fra batteriet inn på en annen av kontaktene, men husker ikke hva Har du fade effekt? Evt. sjekk hvilke som er på hva Mener jeg har det slik 85 - jord (til karosseri og med jord til AE) 86 - ecu 30 - pluss på AE 87 - strøm fra batteri 87a - intet for øyeblikket prøvde å ta interiørlyset inn på 87a, men virket ikke.
Aquarius Skrevet Juni 22, 2014 Skrevet Juni 22, 2014 Hei, dette er beskrevet i flere tråder før, bl.a. HER : 1. Koble 86 til 0V (jord)2. Koble 85 til tenning (dersom du ønsker at denne skal tenne lysene). Alternativt kan du hente styrespenning fra en av ledningene til det orginale parklyset.3. Sjekk nå at relèet trekker når du slår på tenningen (eller tenner parklyset).4. Koble + på angle eyes til 30 på relèet5. Koble - på angle eyes 0V (jord)6. Koble 87 på relèet via sikring til batteri +7. Angle eyes skal nå tenne hvis du skrur på tenning (alternativt slår på parklys)8. Dersom du ønsker dimming med cupèlys kobler du 87A til dette.
Anderspr0 Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Skrevet Juni 23, 2014 Ser nå at jeg virka helt grønn på den tiden. Skal prøve igjen nå, har fått litt bedre innsikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå