Peak Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Er på jakt etter ny original M-Sport frontfanger til bilen, da den som sto på har sprukket opp nederst. Gjerne og helst i fargen Saphire Black metallic m/lyktespulere og PDC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 er nøyaktig samma fanger om det er m5 eller m-sportgitteret er jo bare bytte til det du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 Har hørt det der før, men den loddrette søylen som går fra midt i "sverdet" og ned i spoilerleppen nederst i inntaket er jo montert fast nettopp der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Det er ikke vanlig at den loddrette delen sitter fast i fangeren da har noen limt den fast For den skal kun være festa i grillen sammen med sverdet og det er sånn det er originalt I følge Bmw dele tegninger på M fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 Må nok ta en titt nærmere på det, men for min del så det ut som om den satt fastmontert, mulig tidligere eier har gjort med med lim, men det gir jo ingen mening. Du vet ikke om noen som selger original du da? Uanset, takk for opplysningen Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Om du googler bilder av m-sport grill så ser du det med engang Og hvis du leter frem deletegning på gs bildeler Veit ikke om noen som selger noe slikt nå Mange som kjøper nye uoriginale fangere For de er ikke så veldig dyre også har de ganske ok kvalitet Men det er jo smak å behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Ser også nå ifølge en video at det skal være mulig og ta ut sverdet som sitter montert i gitteret... Så da får jeg nesten greie meg en en uoriginal frontfanger i føsteomgang... BMW skulle 11400,- for ny front, altså bare plastikken, hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Du får 3-4 fangere uorginalt til den prisen Med lister å griller og tåkelys Mulig du må kjøpe grillen med sverd originalt for Men den tror jeg ikke koster så alt for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Grillen med sverdet har jeg jo fra før, grunnen til at jeg må ha ny plastikk rundt er fordi den har sprukket nederst. Men finnes ingen info. på hvordan man får grillen m/sverden inni inntaket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 grillen sitter festa på innsiden av fangeren så du må ta den av for og få av grillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå