Hzh Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 driver å bygger motor, prøvde å søke litt, men usikker på info.. trenger noen tips for best mulige råder til m50 motoren min.. funnet tre, men usikker på va jeg skal velge! k1 råder, eagel råder eller cx racing råder prisene varierer veldig, men vil ha de som er best av dem 3, om noen vet de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Hvilket nettside kjøper du fra ? JEg bygger også m50 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 De vet jeg ikke enda, spørst hvilken råder jeg skal ha de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 eagle og k1 skal væra bra, cxracing er ikke det typiske ebay varer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 selger cxracing på ebay ja, men du får vel de med eagle å.. hørte k1 og eagle er så å si omtrent like god ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 k1 og eagle får man vel på summitracing.com, cxracing har jeg kun sett på ebay så regner litt med at det er ebayvare / kinavare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå