Ruslan Umaev Skrevet Juni 21, 2014 Skrevet Juni 21, 2014 Hei, kjøpte meg en bmw e36 coupe 320i.km stand 110 000 km, og den er ikke så veldig strøken som på bilder.men ga 30 for denplaner er og fikse den fra bunn til toppfølg gjerne : https://www.facebook.com/as.autostyling?fref=tshar veldig dårlig tid, derfor kan jeg ikke skrive eller beskrive noe.skal oppdatere dette senere, og komme med planer btw motren er strøken. 30 er vel lite for den ?
RF91 Skrevet Juni 21, 2014 Skrevet Juni 21, 2014 Denne var eg og ein kompis og kikka på for ca 3 år sidan. Virka til å være i bra stand, og kilomterstanden var rundt 90, meina eg å huska. Men blei ikkje kjøp fordi selgar skulle ha 90 for bilen, og kompisen min likte ikkje at det meste av interiøret var brunt mens delen rundt speedometer og vader-stolene var svarte Hadde ein liten matt flekk på taket og ein bulk bak på bakluka. Er det fiksa no? 30 virka ikkje til å ve ein upris, nei
Ruslan Umaev Skrevet Juni 21, 2014 Forfatter Skrevet Juni 21, 2014 Denne var eg og ein kompis og kikka på for ca 3 år sidan. Virka til å være i bra stand, og kilomterstanden var rundt 90, meina eg å huska. Men blei ikkje kjøp fordi selgar skulle ha 90 for bilen, og kompisen min likte ikkje at det meste av interiøret var brunt mens delen rundt speedometer og vader-stolene var svarte Hadde ein liten matt flekk på taket og ein bulk bak på bakluka. Er det fiksa no? 30 virka ikkje til å ve ein upris, nei hehe stemmer stemmer, ja veldig stygt med brunt innvending. men skal bytte det ut med svart den er ikke så veldig strøken lengre, litt små rust her og der. men ikke noe farlig rust heldigvis.
Ruslan Umaev Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Skrevet Juli 13, 2014 Sorry for å ikke ha oppdatert noe i det siste, vært veldig opptatt med demontering av lakkeboks som min far har kjøpt.Var mye å demontere og flytte til verkstedet. Og vi er ikke helt ferdig, holdt på i 2 uker nå.. Off veldig lei av det. Men det jeg har fått gjort med nye bmwen min. Når jeg hentet den så ville jeg starte og høre motoren og fysøren for en motor, har aldri hørt en sånn motor på bmw svive så fint og stille. Ble helt sjokka, men bilen har jo bare gått 110000km..da.Har tatt ut hele m3 vader interiøret, gulv teppe, dashbord og alt innvendig for skal bytte ut med svart. Fjernet rust og grunna. Etter at jeg tok det ut så fikk jeg behandlet bilen med antirust innvendig, var ikke mye rust innvendig.har beskyttet kablene med selitat-kabel. Bestilte på ebay, for de selger det ikke i norge som jeg vet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå