OhYeah Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Jeg kjøpte en m5 bakfanger til e39 gjennom partikjøpet til parts24 her inne på forumet. Når jeg nå skulle montere den oppdaget jeg at den passet veldig dårlig på bilen. Delen av fangeren som går frem langs siden på bilen stikker for langt ut, og bakenden av fangeren virker som den er litt for smal. Jeg fikk den på, men det ble så mye knekk i den at flaten under bagasjeluken er helt bølgete og det er 1-2cm sprekke mellom skjermen og fangeren. Er det noen som har erfaring med JOM sine m5 fangere? Har jeg bare vert uheldig og fått en dårlig en eller er alle slik? Om alle er så dårlige, er det da noen uorginale som garantert vil passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Jeg kjøpte Mtech bakfanger fra Carpartspro (E39 Touring) og dette var såklart ikke originalfanger. Til å starte med virket det ikke som den passet 100%, men etter en god del justeringer så passet den meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Bakfangeren jeg kjøpte av parts24 passer utmerket. Men til saken, det skal være mulig å justere dette. skal være slike bak også om jeg ikke er helt på jordet. ca. 12.20 inn i videoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OhYeah Skrevet Juni 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2014 Det er ikke mulig å justere bake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OhYeah Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2014 Jeg har endelig fått de rette fangerene jeg skulle ha, og var stor fornøgd. Tenkte jeg måtte prøve montere de før jeg sendte de til lakk. Da oppdaget jeg at bakfangeren hadde en forferdelig passform. De to endene som går frem langs bilen var så brede helt fremme at jeg måtte trykke den i hop for å få den til å passe. Det gjorde at partiet under bakluken ble bølgete og såg helt forferdelig ut. I tillegg så er den litt for smal på hjørnene, og der er et stort mellomrom mellom skjermen og fangeren. Dette fikk jeg rettet litt opp i så det såg greitt ut. Så skulle jeg prøve fremfangeren. Den som var lyktespylere på passet helt perfekt på bilen, helt til jeg oppdaget at hullene til lyktespylerne var 5-10cm feil plassert. Da tok jeg den andre fremfangeren jeg hadde liggende, en jeg hadde fått feil som var uten hull til spylere, og skjærte ut hullene. Tenkte det kunne være smart å prøvemontere denne også for sikkerhetsskyld. Da oppdaget jeg at den var veldig ulik den andre fremfangeren. Denne passet ikke i det hele tatt. Den mangler over 1cm fra å nå helt bak til skjermen og den er så bred at jeg må trykke den hardt i hop for å få på, dette gjør at den buler opp på midten. Så etter mange mange måneder med venting for å få rette delene, så sitter jeg her nå med tre fangere som knapt passer på bilen min... Er alle slik eller har jeg hatt maks uflaks? Jeg har bilder på telefonen, men den krangler litt med meg nå så får ikke lagt de inn på dataen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 At det mangler litt for å få perfekt fitment mot skjermen på bilen er ikke helt unormalt. Men det høres ut som du har vært litt uheldig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå